princesstilda

Direktlänk till inlägg 9 december 2012

Hej

Av Princess Tilda - 9 december 2012 20:56

Hej hej.

Jag gjorde ingen ny blogg, för att i somras krashade datorn och vi hade aldrig tid att fixa den. Sen, för en månad sedan eller något, krashade den stationära (stavning?) datorn. Nu har mamma instrallerat om båda och de funkar igen. Hon instrallerade alla sims på den stabtionära i morse, och det fungerar! Med 100 gånger bättre grafik än på laptopen!


   


Jag vet inte om det kommer en ny blogg så småningom - jag måste spela lite och "utforska" simset ett tag först i alla fall!   Bjuder på lite fler bilder... Spelat i flera timmar nu, så här är lite bilder från mitt spel.

           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Princess Tilda - 30 augusti 2012 09:33

Hej!   Jag är ledsen men skolan har lixom precis börjat och då orkar jag inte starta ny blogg o så ;d Nu ee jag sjuk oxå så bloggen kmr inte än! Men håll ut! ...

Av Princess Tilda - 13 augusti 2012 20:11

Hej. Förlåt för all dålig uppdatering, men nu har jag bestämt mig. Jag ska börja skriva som en RIKTIG simsblogg med fakta och olika saker från the sims 3. Det betyder att jag byter bloggadress... Kanske. Kommentera vad ni tycker<3   Men jag ...

Av Princess Tilda - 10 juli 2012 10:24

Den här historian kommer inte ha färger!    * Del 1 * Ellie vaknade av sin systers ljuva röst. Hon gnuggade sig i ögonen och blinkade några gånger innan hon reste sig upp. Ellie: Vad vill du, Kimberly? Klockan är ett på natten!   K...

Av Princess Tilda - 9 juli 2012 22:04

Tänkte börja på en liten berättelse, kanske inte publicerar så mycket men lite i alla fall... ^^   Mitt namn är Kimberly Stones. Jag bor i Twinbrook tillsammans med min syster och hennes man. Jag gillar män och är en väldigt flirtig person, ja...

Av Princess Tilda - 7 juli 2012 21:07

                              Förlåt för att jag inte bloggar - lägger upp bilder då och då som tröst för er! Kramar Tilda. <3 ...

Presentation


Halli hallå i stugan. Det här är min sims blogg där jag bloggar om.. tja, ni förstår ju säkert! ;) Hoppas ni får ett trevligt besök! Jag rekommenderar att kolla mina tips om fusk och teman.
/Tilda

 

Just nu är jag

- Offline

Nyheter: BLOGGPAUS TILL DEN 25 JUNI

Kommande:

Snabbt meddelande: Eureka...

tilda.blogsupport@hotmail.se    

 

 

 

Sök i bloggen

Sagor

Denna avdelning jobbar jag med. Text och bilder är inte klara.

Min blogg är värd

Fråga mig

9 besvarade frågor

Visa att du varit här

Senaste inläggen

Roligt att du kikade in här! Men nu innan du kommenterar, så vill jag att du läser dessa regler först.

- Jag vill inte ha någon som helst reklam i mina kommentarer. Reklam tas genast bort!

- Kommentarer i form av kränkande ord är oacceptabelt.

- EN kommentar av samma text får du skicka.

- Att chatta med andra genom min blogg är idiotiskt!

- Frågor om spelet tas i frågerutan några steg upp.

- Klaga inte på tråkiga inlägg eller sådant. Jag tar det som kritik och negativ kritik är aldrig roligt.

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards