princesstilda

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

10 tips på hur du gör ditt spel verkligare

Av Princess Tilda - 19 april 2012 14:44

   Har du någon gång känt att du vill spela ditt the sims 3 som i verkligheten? En riktig familj med riktiga behov, som familjemiddag på bestämd tid? Läs mina tips!


1. Ät flingor, våfflor eller pannkakor till frukost. Man äter väl inte sallad till frukost på riktigt?

2. Ät på bestämda tider med familjen. Till lunch kan de som inte jobbar äta en snabbmåltid!

3. Försök göra "familjekvällar" ibland. Det har man ju på riktigt också! Det behöver inte vara ett partaj för familjen, det räcker med att de vuxna hjälper barnen med läxorna och sen kan de se på tv tillsmammans.

 

4. Om en sim i hushållet kan baka efterätter, gör det någon gång! Helst på helgen.

 

5. Har ditt hushåll hästar? Även om inte alla i familjen kan rida är det lite roligt om de rider ut tillsammans. Finns det bara en häst? En kan rida och en kan promenera.

 

6. Städa själv, tvätta mm. Låt inte hushållerskan göra allt! (Om du inte har 8 simmar i hushållet, förstås...)

 

7. Tänk dig att simmarna pratar med varandra. Titta på denna bilden och tänk på vad de här simmarna skulle kunna säga:

 

 

(Mannen: Åh älskling, vad är det?

Kvinnan: Jag... jag kan inte.

Mannen: Klart du kan raring!)



Märker ni? Mycket roligare!

 

8. Har du en allt för vanlig familj? Gör då "vardagliga" saker som kan hända även i ett riktigt förhållande. Att din sims man är otrogen mot tre olika personer, att de bråkar och hon gör slut. Han flyttar in hos en utav damerna och blir ihop med en, fast har samtidigt möten med den andra! Sånt är livet...

 

9. Har du ett barn i hushållet som snart ska fylla år? Om det är en kille kan du ha maskeradkalas där de ska klä ut sig till dinousarier! Har du en flicka, kan du ha prinsesskalas! Och slutligen - om du har tonåringar ska dina föräldrar åka bort och ge tonåringarna ett riktigt party.

 

10. Fuska inte för mycket!

 

  

Mor och dotter på ridtur tillsammans!

 
 
SimsSandra

SimsSandra

6 juni 2012 19:12

Toppen tips! Men JAG tycker i alla fall att simmarna ska vara spökmumier som bor i värsta lyx villorna och slåss med varenda människa dom möter! xD
Nä, en sån sim har jag inte gjort ... ^^'

http://simssandra.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Princess Tilda - 9 december 2012 20:56

Hej hej. Jag gjorde ingen ny blogg, för att i somras krashade datorn och vi hade aldrig tid att fixa den. Sen, för en månad sedan eller något, krashade den stationära (stavning?) datorn. Nu har mamma instrallerat om båda och de funkar igen. Hon instr...

Av Princess Tilda - 30 augusti 2012 09:33

Hej!   Jag är ledsen men skolan har lixom precis börjat och då orkar jag inte starta ny blogg o så ;d Nu ee jag sjuk oxå så bloggen kmr inte än! Men håll ut! ...

Av Princess Tilda - 13 augusti 2012 20:11

Hej. Förlåt för all dålig uppdatering, men nu har jag bestämt mig. Jag ska börja skriva som en RIKTIG simsblogg med fakta och olika saker från the sims 3. Det betyder att jag byter bloggadress... Kanske. Kommentera vad ni tycker<3   Men jag ...

Av Princess Tilda - 10 juli 2012 10:24

Den här historian kommer inte ha färger!    * Del 1 * Ellie vaknade av sin systers ljuva röst. Hon gnuggade sig i ögonen och blinkade några gånger innan hon reste sig upp. Ellie: Vad vill du, Kimberly? Klockan är ett på natten!   K...

Av Princess Tilda - 9 juli 2012 22:04

Tänkte börja på en liten berättelse, kanske inte publicerar så mycket men lite i alla fall... ^^   Mitt namn är Kimberly Stones. Jag bor i Twinbrook tillsammans med min syster och hennes man. Jag gillar män och är en väldigt flirtig person, ja...

Presentation


Halli hallå i stugan. Det här är min sims blogg där jag bloggar om.. tja, ni förstår ju säkert! ;) Hoppas ni får ett trevligt besök! Jag rekommenderar att kolla mina tips om fusk och teman.
/Tilda

 

Just nu är jag

- Offline

Nyheter: BLOGGPAUS TILL DEN 25 JUNI

Kommande:

Snabbt meddelande: Eureka...

tilda.blogsupport@hotmail.se    

 

 

 

Sök i bloggen

Sagor

Denna avdelning jobbar jag med. Text och bilder är inte klara.

Min blogg är värd

Fråga mig

9 besvarade frågor

Visa att du varit här

Senaste inläggen

Roligt att du kikade in här! Men nu innan du kommenterar, så vill jag att du läser dessa regler först.

- Jag vill inte ha någon som helst reklam i mina kommentarer. Reklam tas genast bort!

- Kommentarer i form av kränkande ord är oacceptabelt.

- EN kommentar av samma text får du skicka.

- Att chatta med andra genom min blogg är idiotiskt!

- Frågor om spelet tas i frågerutan några steg upp.

- Klaga inte på tråkiga inlägg eller sådant. Jag tar det som kritik och negativ kritik är aldrig roligt.

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards