princesstilda

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Princess Tilda - 14 februari 2012 19:37

Jag säger absolut Familj. Men i vissa simsfiler, som när jag började spela med Miranda Carlsson, var hon helt ensam.

Hon var en virtous ungdom med en lat blodhund (Bessie) som flyttade till ett sött dockhus i Riverview, blev kär i Don Lothario och fick ett barn med honom. Då bodde ännu inte Don med dem, men dagen när flickan skulle växa upp gifte de sig och på senare tid fick de fyra barn till: Viggo, Stacy & Johan, Jenny. Samt att Miranda adopterat en liten hund (Sixten) och han och Bessie fick en son (Oliver).

Men nog talat, hej då!

Av Princess Tilda - 14 februari 2012 18:55

Hej allihop!

Har inte spelat sims och vill inte göra det idag, så ni får ett alldagligt inlägg.



Många gjorde kort och la i andras bänkar, anonymt förstås. Jag fick fem stycken och de var fina! Själv gav jag bort några stycken, och bara en visste att det var jag  

Ha en bra alla hjärtans dag!  


  

Bjuder på en liten alla hjärtans dag sång!



Presentation


Halli hallå i stugan. Det här är min sims blogg där jag bloggar om.. tja, ni förstår ju säkert! ;) Hoppas ni får ett trevligt besök! Jag rekommenderar att kolla mina tips om fusk och teman.
/Tilda

 

Just nu är jag

- Offline

Nyheter: BLOGGPAUS TILL DEN 25 JUNI

Kommande:

Snabbt meddelande: Eureka...

tilda.blogsupport@hotmail.se    

 

 

 

Sök i bloggen

Sagor

Denna avdelning jobbar jag med. Text och bilder är inte klara.

Min blogg är värd

Fråga mig

9 besvarade frågor

Visa att du varit här

Senaste inläggen

Roligt att du kikade in här! Men nu innan du kommenterar, så vill jag att du läser dessa regler först.

- Jag vill inte ha någon som helst reklam i mina kommentarer. Reklam tas genast bort!

- Kommentarer i form av kränkande ord är oacceptabelt.

- EN kommentar av samma text får du skicka.

- Att chatta med andra genom min blogg är idiotiskt!

- Frågor om spelet tas i frågerutan några steg upp.

- Klaga inte på tråkiga inlägg eller sådant. Jag tar det som kritik och negativ kritik är aldrig roligt.

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards