princesstilda

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Princess Tilda - 21 februari 2012 18:26

Nu tror väl ni att det blir tonvis med inlägg om sims, men tyvärr har jag ju inte kunnat ladda upp bilderna, så ni får lite andra inlägg i stället.    

_________________________________________________________________________________________

Testet börjar 18:48

1. Ditt namn: Tilda ******
2. Hur gammal är du? - 12

3. Vart bor du? - Det du :3

4. Bor tillsammans med? - Mamma, Pappa, Lillebror och en pigg 1-årig hund...

5. Färg på ditt hus? - Vitt.

6. Hus eller lägenhet? - Hus

7. När är du född? - 26 Januari 2000

8. Klass? - 5a

9. Vilket år tar du studenten? – Jag har ingen aning, typ 2018?  

10. Något jobb? - Nej.

11. När gick du upp i morse? – 07:15 (var tvungen att säga mamma en sak xD)

12. När ska du sova? - Skulle tro vid nio, orkar inte mer ... xC

13. Duschat idag? – Jepp, på badhuset!  

14. Kramat någon inom dom närmsta dagarna? - Jaa

15. Pussat någon inom dom närmsta dagarna?- Nejj
16. Vad har du ätit idag? - Frukost (Smörgås + juice), glass, kex, korv + bröd, klubba...

17. Dagens klädsel? - Rosa/Vit OnePiece

18. Dagens smink? – Kör på naturligt idag!

19. Hur mår du idag? - Trött, efter tre timmars bad och en hel dags skidåkning...

20. Morgondagens planer? - Ridning... inget mer


SOCIALT:
21. Har du många vänner? - Enligt mig, ja

22. Hur många har du pussat/kysst? - KYSST - ? Pussat: Det har jag tappat räkningen på!
23. Vem kramade du senast? – Pappa :D

25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Sluta fråga så dumt -.-''

26. Har du pojk-/flickvän? - Aa

27. Varför? – Dålig fråga! Därför!

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? – Kristina!


FAVORIT:
31. Film? - "Marley och jag" är en utav dem! <3

32. Låt? - (Just nu, ändras som ett blixtnedslag) Molly Sandéns Why I am crying

33. Mat? - Allt som inte äter mig först!

34. Dryck? - Jag kan inte stå emot cider...

35. Färg? – Ljusblå, lila, svart

36. Glass? – Jag vet inte, det mesta

37. Stad? – Vet inte..

38. Land?Sverige!

39. Ämne i skolan? – Svenska

40. Människa? – Familjen..

41. Annan (Djur etc.)? - Lilleman, Trixi, Sam och Skima


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Hampus <3

42. Personen du kysste? - *Undviker frågan*

43. Gången du spydde? - Ahh, det var nog för tre veckor sen?

44. Gången du grät? – Igår

45. Pizzan du åt? -  Haha, vet inte? Inte så länge sedan i alla fall!

46. Gången du var i Göteborg? – Förra sommaren :)

47. Gången du var i Stockholm? – Never... ://

48. Personen som svek dig? -  En nära vän

49. Gången du flög flygplan? - Har aldrig åkt ;)

50. Gången du var elak mot någon? - Jäklar.. vet inte...


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Beror på

52. Hund eller katt? – Hund, men jag gillar katter med!

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma!

54. Tvspel eller datorspel? - Dator! ;)

55. Singel eller upptagen? -  Har typ aldrig testat på singellivet, så... xd

56. Hångla eller inte? - Jaa, mysigt kanske? ;)

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - ?

58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad.

59. Big Brother eller Paradise hotel? - TÖNT.
60. Blont eller svart hår? – Blont är fränt!

61. Har du blåa ögon eller bruna? – Blååå för ! ;)

62. Choklad eller lakrits? - Choklad, det är väl det rätta svaret?!

63. Göteborg eller Stockholm? – Gööööööteborg kära vänner!

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Riiight...

65. Coca cola eller fanta? - Fanta!

66. Pizza eller kebab? - Oftast pizza, men kebab kan väl vara gott ibland?

67. Randigt eller prickigt? - Beror på!

68. Älska eller älskas? - Båda, men det är ju lite tråkigt om man älskar någon som inte älskar en själv...

69. Leva eller dö? - Leva, varför ställa en så dålig fråga??


ANTAL:
70. Personer du älskar? - Många.

71. Personer du hatar? – Det vet jag inte! Ingen tror jag.

72. Personer du skulle kunna offra livet för? -  Familjen, och en del andra oxå..

73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? - Fan heller -.-'
74. Glassar du ätit på en dag? - 7, när vi hade glasscup med fotbollslaget år 2010!

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Venneh.

76. Gånger du haft minnesluckor? - :/

77. Gånger du varit trött på ditt liv? - Gissa en gång?

78. Personer du saknar just nu? - Bääääääääh säg inte så!!!!

79. Gånger ditt hjärta brustit? - Jag tror inte det har hänt. Joo två gånger.


VEM:
80. bråkade du senast med? – Brorsan ofc!!

81. Ska du träffa imorgon? –  Skima!

82. Sjöng du senast för? – Datorn :P

83. Hade du senast en msn-konversation med? – Amanda :)

84. Spelade du tvspel med senast? - Mamma, eller brorsan.

85. Har gjort dig besviken? - En väldigt väldigt nära vän! :/

86. Vill du kasta en sten i huvudet på någon? - Ja, helst flera stenar!

87. Förtjänar att dö? - MÖRDARE tror jag

88. Är söt? – Min pojkvän, min pappa (skitsöt faktiskt!) och mina vänner :D

89. Vill du sova jämsides med i natt? - Min vovve men det får han inte :(

VAD:
90. Gör dig glad? -  Hästskötsel hos Kristina en kall vinterdag i solen!

91. Gör dig ledsen? - När man berättat något i förtroende till någon, och de säger det till någon annan...

92. Vill du helst göra nu? – Vara med Trixi... som aldrig kommer hända...

93. Önskar du att du slapp - Börja skolan igen.

94. Vill du ha nu? - Ett dussin papper, en glass och ett par hörselskydd...

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Breaking Dawn part 1 (film) och en kanin! xD

96. Längtar du efter? - Sängen...

97. Tycker du om dina betyg? - Får dem inte förrän nästa år

98. Ångrar du i ditt liv? - Fråga inte, orkar inte svara

99. Är det bästa som hänt dig? - Trixi!!!!!!!! Låter knäppt att en häst kan förändra ens liv, men det är faktiskt det hon gjorde. Vände på hela mitt liv.

100. Hur mycket är klockan? - 19:24!!


Presentation


Halli hallå i stugan. Det här är min sims blogg där jag bloggar om.. tja, ni förstår ju säkert! ;) Hoppas ni får ett trevligt besök! Jag rekommenderar att kolla mina tips om fusk och teman.
/Tilda

 

Just nu är jag

- Offline

Nyheter: BLOGGPAUS TILL DEN 25 JUNI

Kommande:

Snabbt meddelande: Eureka...

tilda.blogsupport@hotmail.se    

 

 

 

Sök i bloggen

Sagor

Denna avdelning jobbar jag med. Text och bilder är inte klara.

Min blogg är värd

Fråga mig

9 besvarade frågor

Visa att du varit här

Senaste inläggen

Roligt att du kikade in här! Men nu innan du kommenterar, så vill jag att du läser dessa regler först.

- Jag vill inte ha någon som helst reklam i mina kommentarer. Reklam tas genast bort!

- Kommentarer i form av kränkande ord är oacceptabelt.

- EN kommentar av samma text får du skicka.

- Att chatta med andra genom min blogg är idiotiskt!

- Frågor om spelet tas i frågerutan några steg upp.

- Klaga inte på tråkiga inlägg eller sådant. Jag tar det som kritik och negativ kritik är aldrig roligt.

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards