princesstilda

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Princess Tilda - 4 december 2011 11:46

Jag har spelat väldigt mycket med en familj på tre medlemmar idag och igår.

Huset har jag gjort själv och simmarna också, förstås.

Idag ska ni få ett bildinlägg om barnet i familjen, Amelia. Jag hade henne som småbarn först och så växte hon upp till tonåring!

Tycker den bilden är så gullig, Charlie som håller om sin dotter. Cute.     

Gullunge där!     

Mamman har lite problem med mikron.. (Melina)   

Otroligt mysig bild på Amelias mamma Melina. Myyspyys     

Här har Amelia växt upp och blivit barn! Hon är en liten ängel hon, som skänker pengar till de fattiga.     

"Pizza kommer här!!"  

Tycker barnen sitter så sött när de läser i sängen     

HAHA, pappan har varit med om en olycka på jobbet.     

En dush gör susen...  

Jepp!  

Tycker den bilden är rolig! Födelsedag för Amelia igen. Pappa och grannen Laban Crashne har samma kläder och gör samma   Om ni undrar har jag gjort familjen Crashne i ändra-stad läget så jag fick de grannar jag ville ha.  

Tjihooo!  

Nu ska vi se     

Hihihi, nu ser vi vår lilla tonåring Amelia!     

Ville bara visa bilden - eftersom den är så sölig.  

Mamma Melina och dotter Amelia sitter och läser i skinnsoffan   


Underbar tjej det dära, eller hur?

    

Av Princess Tilda - 4 december 2011 11:38

Hej. Nu undrar ni säkert vem jag är. Jo, jag heter Lisa Bunch.

Min pojkvän heter VJ Alvi. Jag sov ofta över hos honom... 

När vi blev 20 år skaffade vi ett stort hus med en underbar säng. Han gillade huset lika mycket som jag.      

Varje dag lagade jag mat åt honom... och jag tror han uppskattade det.

 

Jag fick göra små uppoffringar, som t.ex att peppra mer än vad jag tyckte om i maten.

Jag bjöd honom på picknick i parken en morgon, för att berätta något. Jag hade gjort extra goda våfflor och han tyckte nog om dem.

- Jo, du VJ? började jag.

- Ja, Lisa? sa han.

- Jag är ... jag är... 

Han tittade på mig, lite frågande. Det klart, jag brukade aldrig stamma så.

- Jag är GRAVID!

Han blev förvånad, och jag var rädd att han skulle lämna mig. Men han sa bara:

- Vad roligt!

När det var dags att föda fick han panik. Skrek gjorde han, och jag fick bara ondare och ondare för varje minut som gick... 

Fast tillslut kom vi iväg till sjukhuset, och efter en jobbig förlossning födde jag mina första barn. Mady och Cara, tvillingar.

Det gick en tid, och tillslut hade jag fyra glada döttrar som tillsammans gjorde allting bra.

Mady och Cara hjälpte sina småsyskon Alexis och Hannah, som också var tvillingar.

Nu när jag tittar tillbaka på det såhär, är det underbart. Jag skulle aldrig byta bort min familj mot något annat.                 

Av Princess Tilda - 4 december 2011 11:32

Hejsan. Förlåt för den superdåliga uppdateringen, men jag har spelat sims och inte vetat vad jag skulle blogga om.

Nu kommer något i alla fall!  

Ett vanligt litet barn som sitter och väntar på sina föräldrar på gymmet.

Som helt plötsligt blir... ja, vad är hon för något?  

Trött på logiken kanske? Roligare att göra det baklänges?

Från alla sidor förstås.

Så jobbigt med muterade simmar. Det går över, men..  

               

Presentation


Halli hallå i stugan. Det här är min sims blogg där jag bloggar om.. tja, ni förstår ju säkert! ;) Hoppas ni får ett trevligt besök! Jag rekommenderar att kolla mina tips om fusk och teman.
/Tilda

 

Just nu är jag

- Offline

Nyheter: BLOGGPAUS TILL DEN 25 JUNI

Kommande:

Snabbt meddelande: Eureka...

tilda.blogsupport@hotmail.se    

 

 

 

Sök i bloggen

Sagor

Denna avdelning jobbar jag med. Text och bilder är inte klara.

Min blogg är värd

Fråga mig

9 besvarade frågor

Visa att du varit här

Senaste inläggen

Roligt att du kikade in här! Men nu innan du kommenterar, så vill jag att du läser dessa regler först.

- Jag vill inte ha någon som helst reklam i mina kommentarer. Reklam tas genast bort!

- Kommentarer i form av kränkande ord är oacceptabelt.

- EN kommentar av samma text får du skicka.

- Att chatta med andra genom min blogg är idiotiskt!

- Frågor om spelet tas i frågerutan några steg upp.

- Klaga inte på tråkiga inlägg eller sådant. Jag tar det som kritik och negativ kritik är aldrig roligt.

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards