princesstilda

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Princess Tilda - 5 december 2011 18:47

En spökbil. T.o.m simssymbolen ser läskig ut!   

Nu känns allting bra xD  

     

 
Av Princess Tilda - 5 december 2011 18:30

Jaså,  nu var det ett tag sedan ni fick höra något från familjen McTuch.

Nu får ni hära vad de har att säga!   

Utkomna delar: Del 1 Del 2
Såhär läser du:
Minerva - Röd
Linn - Lila
Isabella - Rosa

Ylva - Blå

"Kursiv text" + karaktärens färg - någon tänker

- Talstreck - någon pratar

Det hade gått en dag och Minerva ville fortfarande inte riktigt förlåta sin dotter. Hon hade ju till och med dragit in polisen i det hela!

- Mamma? Varför äter Linn inte vid matbordet? frågade Isabella när hon och Ylva höll på med läxorna.

- Ja du tjejen... jag vet inte, svarade Minerva sin dotter torrt. En klump i magen höll på att växa sig större.

"De kan sitta där och ha det roligt. Nej, jag struntar i vad de gör!"

Men de bodde i alla fall under samma tak, och Minerva älskade sin dotter. 

- Du.. du.. är så självisk!

- Vad är det jag hör?? fräste Minerva. Hon ville inte bråka med sin dotter..

- Jag skulle stannat i Bridgeport! Det var tusen gånger bättre än att bo med DIG! 

- Om det är så du vill ha det, så flytta du!

- Och förresten... du ser inte klok ut.

Med våldsamma steg gick Linn till köksbordet och tog fram läxan. Minerva kände sig svag, svag av sorg.

"Hur vågar hon... till sin egen mamma! Fy, vad denna maten luktar. Är den redan dålig?"

- Varför är du ledsen Linn? Du ska inte vara ledsen! Isabella kramade sin syster hårt.

- Nä, jag vet... tack, Bells.

"Åååh vad jag är trött på det här. 'Linn och Isabella är så duktiga, de städar och är helt uuunderbara!" Härmade Ylva fånigt. Hon var sur.

"Jag älskar mina döttrar, alla förutom Ylva. Bläbläblä!"

"Jag är trött på dem. TRÖTT!"

Minerva kollade sig i spegeln. 

"Jag tror Linn har rätt. Jag ser inte klok ut. En finne där..."

Nej, Minerva blev bara arg när hon såg på sig. Så hon körde till affären och handlade något som blev ruskigt dyrt...

"Bättre! Tur att Cecilia rådde mig att köpa dem. Jag ser!"

- Mamma... förlåt...

- Tyst, gumman, sa Minerva och lade sitt pekfinger över Linns läppar. Hon log.

- Jag ska be om ursäkt. Vi ska få det bra.


Presentation


Halli hallå i stugan. Det här är min sims blogg där jag bloggar om.. tja, ni förstår ju säkert! ;) Hoppas ni får ett trevligt besök! Jag rekommenderar att kolla mina tips om fusk och teman.
/Tilda

 

Just nu är jag

- Offline

Nyheter: BLOGGPAUS TILL DEN 25 JUNI

Kommande:

Snabbt meddelande: Eureka...

tilda.blogsupport@hotmail.se    

 

 

 

Sök i bloggen

Sagor

Denna avdelning jobbar jag med. Text och bilder är inte klara.

Min blogg är värd

Fråga mig

9 besvarade frågor

Visa att du varit här

Senaste inläggen

Roligt att du kikade in här! Men nu innan du kommenterar, så vill jag att du läser dessa regler först.

- Jag vill inte ha någon som helst reklam i mina kommentarer. Reklam tas genast bort!

- Kommentarer i form av kränkande ord är oacceptabelt.

- EN kommentar av samma text får du skicka.

- Att chatta med andra genom min blogg är idiotiskt!

- Frågor om spelet tas i frågerutan några steg upp.

- Klaga inte på tråkiga inlägg eller sådant. Jag tar det som kritik och negativ kritik är aldrig roligt.

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards